Uudiskiri nr 1

 

Projekt NOPROS esimene uudiskiri tutvustab projektipartnereid ning projekti metoodikat. Samuti annab see ülevaate esimesest partnerite kohtumisest Perugias (Itaalias).

Loe ingliskeelset esimest uudiskirja SIIN

Projektipartnerid
Projekti juhib MTÜ Tamat www.tamat.org Itaaliast  

Projekt NOPROS partnerid on:

Esimene projektikohtumine Perugias
Kohtumine leidis aset 4.-5. veebruarini 2010 Perugias (Itaalias), projekti koordinaatororganisatsiooni Tamat kodulinnas. Kaks päeva väldanud töö kestel arutleti projekti elluviimise erinevate tahkude üle ja lepiti kokku ajakava. Kohal olid kõigi partnerorganisatsioonide esindajad.

 

Õpiringide metodoloogia

  • Milles seisneb elukestva õppe olulisus?

Õppimine on elukestev ja mitte vaid lapsepõlve või klassitoaga piirduv. See toimub läbi kogu elu kõikvõimalikes situatsioonides.

Õppimist pole enam võimalik jagada teadmiste omandamise ajaks ja kohaks (koolis) ja teadmiste kasutamise ajaks ja kohaks (töökohal).

Eluiga tõuseb pidevalt ja seetõttu on vajadus jätkuvalt oma teadmisi, oskusi ja pädevusi kaasajastada ning rikastada, et säilitada head elukvaliteeti.

See on võti nii kasvu ja ametialaste võimaluste juurde, aga võimaldab ka ühiskondlikust elust igakülgselt osa võtta.

  • Mis on õpiring?

Õpiring on interaktiivne osalusstruktuur rühmatöö korraldamiseks.

Eesmärk on luua, jagada ja väljendada teadmisi avatud dialoogi kaudu ning erinevate teemade süvitsi kajastamine, rõhuasetusega ühisele ehk jagatud väljundile.

Õpiring on arutelude, näitlikustamise, loetu ülevaadete ja esitluste kompleks, mille kaudu osalejad jagavad oma teadmisi ja kogemusi, saavad teada uut informatsiooni ning kasutavad ja testivad oma uusi oskusi.

  • Õpiringid ja juhtimine

Õppimine grupis muudab õppeprotsessi lihtsamaks ja tõhusamaks. Iga õpiringi liige on ühtaegu nii juht kui osaleja, võimaldades selle kaudu ideede, teadmiste ja mõtete ringlemist.

 

Projekt on rahastatud Euroopa Liidu Grundtvigi programmi poolt.
Projekti nr nr 503016-LLP-1-2009-1-IT-GRUNDTVIG-GMP