EsilehtLääne-Virumaa, Belle Studio

Lääne-Virumaa, Belle Studio

Töötajate koolitamine annab konkurentsieelise

Rakvere ilusalongis Belle Stuudio on loodud organisatsioonikultuur, kus õppimine on pidev ja loomulik osa tööst. Enesetäiendamine ei ole kohustus, vaid võimalus kasvada nii spetsialisti kui ka inimesena. Sellega kaasnev klientide tunnustus on kirsiks tordil.

Ilumaailm areneb kiiresti, sest trendid, tooted ja ka tehnoloogilised lahendused muutuvad pidevalt. Belle Stuudio tegevjuht ja juuksur Marge Kallaste sõnab, et nende jaoks on oluline, et iga töötaja tunneks end enesekindlalt ja ajakohaste teadmistega, pakkumaks klientidele parimat teenust. Igaühele 13-liikmelisest tiimist koostatakse individuaalne arenguplaan vastavalt tema erialastele eesmärkidele. Nende eesmärkide elluviimisele saab kaasa aidata näiteks regulaarsetel koolitustel osaledes, mida korraldatakse koostöös brändi- ja koostööpartneritega, samuti Eestis ja piiri taga toimuvatel erialaüritustel. Sisekoolitustel saab aga õppida kogenumate töötajate teadmistest ja kogemustest. Järjepidevalt võetakse ilusalongi ka praktikante ja nii mõnestki neist on hiljem saanud meeskonna liige. „Õppijasõbralik töökeskkond motiveerib töötajaid, hoiab neid inspireerituna ja tugevdab ühtset meeskonnavaimu,“ kinnitab Marge Kallaste.

Belle Stuudio õppijasõbraliku tööandja konkursile esitanud Lääne-Viru Omavalitsuste Liidu ettevõtluskonsultant Epp Orgmets rõhutab, et iluteeninduses ei tähenda professionaalsus ainult tehnilisi oskusi, vaid ka suutlikkust kohaneda digitaalse maailma nõudmistega. „Üks näide on nüüdisaegsete seadmete ja digiplatvormide kasutamine teenuste pakkumisel, broneerimissüsteemide haldamisel ja turundamisel. Belle Stuudios kasutatakse salongihaldustarkvara, mis nõuab töötajatelt oskust orienteeruda elektroonilistes töövahendites, alates ajaplaneerimisest kuni kliendiandmete haldamiseni,” tutvustab Epp Orgmets.

Marge Kallaste sõnab, et professionaalne areng, sealhulgas digioskuste täiustamine, suurendab töötajate töö efektiivsust, rahulolu ja pühendumist. Nii ongi õppimise toetamine toonud kaasa positiivseid muutusi. Näiteks on uute teadmiste ja tehnikate abil laiendatud teenuste valikut ning töötajate omavaheline koostöö ja teadmiste jagamine on muutunud süsteemsemaks. Digioskuste täiustamine on parandanud töövooge, kliendibaasi haldus on efektiivsem ja kampaaniate info jõuab klientideni kiiremini. „Tulemus on käega katsutav: veebipõhiste broneeringute osakaal on kasvanud ning klientidega suhtlemine on muutunud kiireks ja efektiivseks. Töötajate õppimise toetamine on andnud salongile selge konkurentsieelise. Uute teadmiste abil on laiendatud teenuste valikut ja nii on suurendatud ka kliendirahulolu,“ kirjeldab Kallaste. Kinnitus selle kohta on 2025. aasta Eesti Elustiili Auhindade rahvahääletusel kümne parima hulka valimine juuksuri- ja ilusalongide kategoorias.

Nii ongi Belle Stuudio lugu hea näide sellest, kuidas järjepidev õppimine ja teadlik töötajate arendamine loovad keskkonna, kus töötajad tunnevad end väärtustatuna ning kliendid saavad alati parimat teenust ja teenindust.

Loo autor: Heli Lehtsaar-Karma

  • Pediküüride tasemeõpe