Hestia Hotel Haapsalu Spa, Läänemaa

 

Eesmärk on õnnelik töötaja, kes tahab areneda


                                                                 

Hestia Hotel Haapsalu Spa juhtkond on seadnud eesmärgi luua õhkkond, kus inimesed tahavad areneda ja kasvada.
Hotelli vastuvõtu- ja teenindusjuht Kai Piiper peab oluliseks, et iga hotellipere liige kannaks edasi ettevõtte väärtusi ja saaks aru enda olulisusest kliendile kodusoojuse loomisel. „Selleks on vaja oskusi ja teadmisi, ennekõike oskust ennast analüüsida ja juhtida oma emotsioone ning hoida sisemist tasakaalu,“ leiab Piiper, kes peab hotellis üheks tähelepanuväärsemaks enesetäiendamise võimaluseks isiksusena arenemist. „Noore ettevõttena oleme selles osas jõudnud teha vaid pisut, kuid peame seda oluliseks ja liigume selles suunas samm-sammult,“ kinnitab Piiper.
Koolituste planeerimisel võetakse kuulda hotellipere liikmete ettepanekuid, millistel koolitustel soovitakse osaleda. Üheskoos hinnatakse koolituste vajalikkust ja kasulikkust. Koolitusi pakutakse ennekõike vajadus- ja juhtumipõhiselt. Lisaks tööalastele koolitustele pakutakse võimalust osaleda ka üldarendavatel ja üldist heaolu toetavatel koolitustel. Ettevõte püüab harida inimesi valdkondades, mis aitavad hoida sisemist tasakaalu ja isiklikku õnne. Lähtutakse põhimõttest, et õnnelik ja rahulolev töötaja on imeline kolleeg ja suurepärase õhkkonna looja ning unistuste töötaja tööandjale. Koolitustega soodustatakse ka töötajate edasiliikumist ettevõttes ja uute teenuste pakkumist klientidele.

Miks loote organisatsioonis õppijasõbralikku töökeskkonda?
Kai Piiper, Hestia Hotel Haapsalu Spa vastuvõtu- ja teenindusjuht: Oleme õppijasõbraliku töökeskkonna loomisprotsessi algusjärgus. Kuid juba praegu märkame, et areng, olgu siis uute teadmiste, oskuste või isiksuse tasandil, paneb hotellipere liikmete silmad särama, annab uut hingamist ja indu edasi tegutsemiseks. Samuti annab see inimestele kindlustunde, et nad on meie jaoks olulised ja me oleme valmis investeerima nende arengusse.

Millist kasu on toonud töötajate õppimise soosimine?
Töötajate uued oskused ja neile kindlustunde loomine annab julguse ettevõttes edasi liikuda. Näiteks nõudepesijast sai kohviku teenindaja, puhastusteenindaja liikus edasi hotelli perenaiseks ja korraldab nüüd kõikide puhastusteenindajate tööd. Samuti näeme otsest kasu teenuste arendamisel – me anname huvilistele võimaluse omandada teenuseosutamise oskused ning see võimaldab meil omakorda hakata külalistele teenust pakkuma.

Loo autor: Tanel Raig